عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه ریاست دانشگاه

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه ریاست دانشگاه یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸

مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور سرپرست، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان در محل دفتر ریاست مجموعه پردیس دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار وب دا، در این مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع)، آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و قدردانی از زحمات سید محی الدین سجادی در دوران تصدی چندین ساله این پست، انتصاب دکتر محمد فتحی بعنوان سرپرست جدید حوزه ریاست دانشگاه را تبریک گفت.

دکتر وحید یوسفی نژاد بیان داشت: مناصب و پست ها دائمی نیستند و آن چیزی که حائز اهمیت است رعایت رویکرد اخلاق مداری، تعادل و انصاف در انجام وظایف شغلی و ارائه خدمات به مردم عزیز است.

در ادامه مدیر سابق حوزه ریاست دانشگاه ضمن بیان خلاصه ای از عملکردها در دوران تصدی خویش، ابراز داشت: در دوران طولانی خدمت اینجانب در این پست که بیش از ۱۱ سال بود، پیشرفت های چشمگیری در دانشگاه اتفاق افتاد که حاصل همکاری، تعامل و تلاش جمعی مسئولین دانشگاه است.

سپس، سرپرست جدید حوزه ریاست دانشگاه نیز در این مراسم، گفت: هدف اصلی اینجانب برقراری بهترین تعامل، هماهنگی و ایجاد آرامش در مجموعه حوزه ریاست دانشگاه در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم عزیز است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح از زحمات چندین ساله سید محی الدین سجادی تقدیر و تشکر به عمل آمد.