عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

دو مرکز غیرمجاز مداخله گر در امر درمان در سبزوار شناسایی و پلمپ شد


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در بازرسی های مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و پیگیری گزارش های مردمی دو مرکز غیرمجاز مداخله گر در امر درمان در شهر سبزوار شناسایی و پلمپ شد.

به گزارش وبدا / دکتر داود سروش ضمن اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: کارشناسان نظارت بردرمان دانشگاه در بازرسی و بازدیدهای مستمر و پیگیری گزارش های مردمی، خرداد ماه سال جاری دو مرکز غیرمجاز مداخله گر در امور طب سنتی و پزشکی را شناسایی و پلمپ نمودند.

وی افزود:این مراکز درامور طب سنتی،طب سوزنی ،حجامت،ماساژ درمانی و حذف موهای زائد با لیزر، به صورت غیر مجاز و بدون داشتن مدرک قانونی اقدام به فعالیت نموده که با هماهنگی دادستان این مراکز پلمپ و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شددند.

مدیر درمان دانشگاه اضافه کرد: همچنین در بازدید های بعمل آمده از این دومرکز متخلف تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی و غیر بهداشتی کشف و با حضور نیروی انتظامی ضبط شد.

دکتر سروش با بیان اینکه متخلفان این مراکزعلاوه بر فعالیت در واحد خود اقدام به انجام خدمات غیر بهداشتی و غیر مجاز در محل سکونت افراد متقاضی می نمودند،تاکید کرد: از مردم تقاضا می شود از مراجعه به مراکزغیرمجاز و غیربهداشتی و ورود افراد متخلف و سودجو این مراکز به محل زندگی خود جدا خودداری نمایند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز مذاکر و افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان با شماره ۴۴۰۱۱۰۶۶ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به تعطیلی و معرفی به مراجع قضایی اقلام لازم صورت گیرد.