عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پیوستن استاندار و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان استانداری کردستان به طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا

پیوستن استاندار و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان استانداری کردستان به طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۸

صبح امروز استاندار و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان استانداری کردستان ضمن اندازه گیری فشار خون به کمپین بسیج ملی کنترل فشار خون بالا پیوستند.

به گزارش وب دا، سرپرست، معاون بهداشتی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن حضور در محل دفتر استاندار، جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان استانداری کردستان، فشار خون آنان را اندازه گیری نمودند.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر اهمیت توجه به سلامتی افراد، گفت: پایش و اندازه گیری فشار خون نقش مهمی در اجرای برنامه های مرتبط با کنترل ریسک فاکتورهای سلامتی داشته و لازم است تمامی ادارات، سازمان ها و نهادهای سطح استان به این کمپین بپیوندند.

بهمن مرادنیا مشارکت جمعی در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا را خواستار شد و گفت: خود مراقبتی از ارکان اصلی تامین سلامت به حساب می آید و در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی باید نهایت سعی و تلاش را در ارتقای آگاهی های بهداشتی و سواد سلامت مردم بکار گیرد.

گفتنی است طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا از روز ۲۷ اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد.