عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان کنگان: روابط عمومی‌ها، پل ارتباطی بین مردم، مدیران و رسانه‌ها هستند

فتح اله نوروزی در نشست تجلیل از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان افزود: روابط عمومی در عصر ارتباطات که به عنوان هنر هشتم شناخته می‌شود نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
وی بابیان اینکه روابط عمومی در مدیریت استراتژیک هم به محیط بیرون سازمان و هم بر محیط داخل سازمان تاکید دارد گفت: در داخل سازمان اخبار مربوط به سازمان و در بیرون معرفی و پیگیری مباحث مرتبط به سازمان بر عهده روابط عمومی است.
فرماندار شهرستان کنگان بیان کرد: موقعیت هر سازمان یا اداره در عرصه‌های مختلف را بسته به عملکرد روابط عمومی آن مجموعه دانست و ادامه داد حلقه بین مردم و مسئولان و همچنین پل ارتباطی مدیران و رسانه‌ها روابط عمومی است که می‌بایست از این طریق عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش مردم برساند.
نوروزی وجود روابط عمومی و رسانه‌ها را کمکی شایان به پیشرفت شهر و گوش و چشمی برای مسئولان در جهت اداره و مدیریت شهرستان خواند و گفت: شهرستان ما از لحاظ تاریخی و فرهنگی شهرستان قدرتمندی است که معرفی آن به عهده شما اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی است.
اولین کارگاه آموزشی "درون سازمانی" ویژه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان برگزار شد.
این کارگاه باهمت واحد روابط عمومی فرمانداری کنگان و تدریس استاد شاکری در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان و با حضور مسئولین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.
این نشست با حضور فتح اله نوروزی و معاون سیاسی، اجتماعی و مشاور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و کلیه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.
در این نشست از دوازده روابط عمومی برتر شهرستان تجلیل شد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان دومین روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی و فعال شهرستان انتخاب و تقدیر شد.



انتهای پیام/ م.س-۳۰۷۰