عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرایان برگزار شد - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱

جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرایان  صبح امروز چهارشنبه یکم خردادماه ۹۸ با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، سرپرست دفتر ریاست دانشگاه و برخی مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سرایان، معاون بهداشتی دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه مدیریت نظام سلامت نیاز به همراهی و تعامل همه دستگاه ها دارد تا خدمات بهتری ارائه دهد افزود: شهرستان سرایان به لحاظ ارائه خدمات عرصه سلامت وضعیت مطلوبی ارد.
دکتر مهدیزاده با تاکید بر مناسب بودن وضعیت شاخص های سلامت در شهرستان سرایان  تصریح کرد: امروز باید در زمینه ارتقا کیفیت خدمات تلاش مضاعف تری داشته باشیم.
وی با اظهار اینکه مطالبات مردمی بیشتر حول محور بهبود وضعیت دسترسی خدمات است خاطرنشان کرد: برای تحقق خواسته های منطقی و بجای تمام تلاش مان را انجام می دهیم
رئیس مرکز بهداشت استان با اعلام اینکه از سال ۱۳۹۰ پزشک، دندان پزشک و داروساز در سهمیه مناطق محروم جذب می شود اظهارداشت : امیدواریم با ورود این پزشکان شاهد ثبات نیروهای متخصص در شهرستان و استان باشیم.
دکتر مهدیزاده با اشاره به پتانسیل های شهرستان سرایان از اجرای پایلوت طرح نظام ارجاع الکترونیک در این شهرستان برای اولین بار در استان خبر داد و آن را موفقیت آمیز ارزیابی کرد.
به گفته وی با توجه به اجرای موفق این طرح در سرایان ، بزودی شاهد اجرایی شدن آن در تمام استان خواهیم بود.
در پایان این مراسم از خدمات شایسته مهندس حجتی در مدت تصدی پست سرپرستی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرایان تقدیر و دکتر بهرامی نژاد بعنوان سرپرست جدید معرفی گردید.
مشاهده این خبر در وبدا(پایگاه خبری - اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)/ اینجا کلیک نمایید.