عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری دومین جلسه هماهنگی "پویش ملی بهار همدلی" در دانشگاه

برگزاری دومین جلسه هماهنگی "پویش ملی بهار همدلی" در دانشگاه چهارشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۸

دومین جلسه هماهنگی "پویش ملی بهار همدلی" با حضور سرپرست، اعضای هیئت رئیسه، روسای دانشکده ها و جمعی از مدیران واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در سالن جلسات دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، گفت: هدف از راه اندازی این پویش، کمک به بازسازی منازل تخریب شده در مناطق سیل‌زده کشور است که با مشارکت مسئولین، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی انجام می گیرد.

دکتر وحید یوسفی نژاد ضمن بیان اینکه، پرداخت کمک ها به صورت داوطلبانه و کاملا اختیاری است، ادامه داد: به صورت تقریبی، ۹۰ میلیون تومان برای ساخت یک باب منزل با حداقل امکانات جهت اسکان دائم هر خانواده سیل زدگان نیاز است که اگر یک سوم این مبلغ را در این پویش و در سطح دانشگاه جمع بکنیم، دو سوم نیز توسط نهادهای دولتی پرداخت شده و منزلی که احداث می‌شود، به نام دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواهد بود.

وی شرکت در چنین پویش هایی را یک کار خدا پسندانه بیان نمود و گفت: حمایت اجتماعی تاثیر به سزایی در روند رشد، توسعه و پیشرفت های هر کشوری دارد و اگر به توان، پتانسیل ها و فرصت های داخلی تکیه نموده و یار و همراه هم باشیم قطعا با یاری خداوند بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

در این جلسه پس از بیان نظرات و دیدگاهها توسط هر یک از حاضرین، در خصوص نحوه اطلاع رسانی و بهبود فرآیندهای جمع آوری کمک ها تصمیمات مناسب اتخاذ گردید.