عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

انتصاب دکتر رمضانعلی شریفیان به سمت مدیر گروه آموزشی بیماری های داخلی دانشکده پزشکی

​به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، دکتر عباسعلی کریمی، رئیس دانشگاه در حکمی دکتر رمضانعلی شریفیان را به سمت مدیر گروه آموزشی بیماری های داخلی دانشکده پزشکی منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر رمضانعلی شریفیان
استاد محترم گروه آموزشی بیماری های داخلی دانشکده پزشکی
سلام علیکم
پیشرفت و ارتقاء جایگاه دانشگاه در عرصه آموزش، پژوهش و ارائه خدمت در گرو فعالیت هدفمند گروه‌های آموزشی است که با بهره‌مندی از اساتید مجرب و متعهد، خاستگاه پویایی و بالندگی علمی در دانشگاه هستند. در این راستا به استناد آئین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و دستورالعمل «فرآیند پیشنهاد مدیران گروه‌های آموزشی به رئیس دانشگاه» مصوب ۱۳۹۲.۹.۱۰ و اصلاحیه دستورالعمل مصوب ۱۳۹۶.۱۱.۲۹ شورای دانشگاه، با توجه به ارزیابی فعالیت‌های گروه در دوره گذشته و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده پزشکی، جنابعالی را به سمت مدیر گروه آموزشی بیماری های داخلی دانشکده پزشکی منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود در این دوره مدیریت، با برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از کلیه منابع و بهره‌مندی از توان اعضای هیات علمی محترم و دانشجویان عزیز آن گروه، علاوه بر وظایف مصرح در آئین‌نامه مدیریت دانشگاه‌ها، مواد ابلاغ قبلی را همچنان با جدیت پیگیری فرمائید.
ضروری است ضمن ارسال گزارش یک‌ساله به رئیس محترم دانشکده در مورد پیشرفت امور، زمینه ارائه بازخورد مناسب و کمک به ارتقاء گروه را فراهم آورید.
توفیق جنابعالی و کلیه اعضاء محترم هیات علمی و سایر همکاران گروه را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر عباسعلی کریمی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران