عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

ضرورت حضور بسیجیان در عرصه های علمی، فرهنگی و فناوری

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت حضور بسیجیان در عرصه های علمی، فرهنگی و فناوری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی راهیان نور دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل به ضرورت حضور بسیجیان در عرصه های علمی، فرهنگی و فناوری تاکید کرد.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، افزود: امید می رود گام دوم انقلاب را با توجه به خون شهدا با استواری و صلابت بیشتری طی کنیم.
حبیبی با اشاره به فعالیت های ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل، اظهارامیدواری کرد: برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی با محتوای علمی بیشتر برگزار شود و با استفاده از تجارب ارزنده سالیان گذشته، سال های آتی سال های ارزشمند برای بسیج دانشجویی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز با بیان اینکه اگر امروز در مراکز علمی، دانشگاهی و حوزوی در حال تحصیل و در خدمت نظام هستیم، به برکت خون شهدا است، گفت: عزت، استقلال، قدرت و آزادی ما نیز مرهون خون شهدای گرانقدر است.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی از اسم سپاه و بسیج می ترسند، افزود: امروز اسلام و انقلاب اسلامی در حال عالم گیر شدن هستند و زمینه حکومت اسلامی نیز در دنیا در حال فراهم شدن است.
دکتر پرویز پرزور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز با بیان اینکه در عصر حاضر نیازمند استقامت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هستیم، گفت: یکی از تاکتیک های کلیدی عصر حاضر ایجاد روح استقامت در مردم با استفاده از حرکت عظیم راهیان نور است.
وی ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در راهیان نور ۱۳۹۷، افزود: در این دوره کلیه اقدامات انجام شده به صورت کاملا دانشجویی بوده است.
گفتنی است در ادامه از عوامل اجرایی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل تجلیل شد.