عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

مراسم معارفه مدیر هسته گزینش دانشگاه برگزار شد

مراسم معارفه مدیر هسته گزینش با حضور رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز یکشنبه مورخ ۲۹/۲/۹۸ در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس دانشگاه در این جلسه، فعالیت در حوزه گزینش را حساس برشمرد و گفت: گزینش افراد صالح در اصلاح سیستم اداری تاثیر بسزایی دارد و باعث ایجاد رضایتمندی در بین مردم که خشنودی خداوند متعال را در پی دارد می‌شود.

دکتر ابراهیم کوچکی، در خصوص اهمیت گزینش و بیان اینکه گزینش بازوی توانا، چشم بینا و تضمین‌کننده کارآمدی نظام اداری می‌باشد، افزود: باید تلاش نمود تا در راستای سالم‌سازی دستگاه‌های اداری گزینش افراد و جذب نیروهای صالح، معتقد و متدین و متعهد بر اساس معنویت، عقلانیت، عدالت، دین‌مداری و اخلاق باشد.

رئیس دانشگاه ضمن تشکر از موفقیت ها و اقدامات صورت گرفته در این هسته، تصریح کرد: اگر عامل انسانی ناسالم باشد سازمان در دستیابی و تحقق هدف خود به انحراف کشیده می‌شود.

مدیر هسته گزینش دانشگاه نیز در این نشست، اظهار داشت: این هسته بیش از پنج سال متوالی در بین هسته های گزینش سراسر کشور موفق به کسب رتبه برتر شده است.

زهرا سادات خادم، این موفقیت ها را مرهون تلاش و زحمات مدیر سابق، همکاران و اعضای هسته گزینش دانشگاه عنوان تاکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توکل به خداوند متعال و حمایت های مسئولین دانشگاه بتوانیم با انتخاب نیروهای کارآمد، شایسته و متعهد در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه سلامت کوشا باشیم.

لازم به ذکر است: در این جلسه حکم مدیر هسته گزینش از طرف رئیس دانشگاه به ایشان ابلاغ شد.