عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بازدید سر زده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از خوابگاه گلستان؛ ابراز خرسندی دانشجویان از حضور دکتر یزدانپناه در بین آنان + عکس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از خوابگاه دانشجویی گلستان بازدید کرد تا از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، با هدف رسیدگی به مشکلات و بررسی کمبود امکانات خوابگاه‌های دانشجویی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر دانشجویی و اعضای شورای صنفی دانشگاه از خوابگاه گلستان به صورت سرزده بازدید کردند.

دکتر پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هدف از این بازدید را رسیدگی به مشکلات و کمبود امکانات خوابگاه عنوان کرد و گفت: سعی خواهیم کرد با حضور در خوابگاه‌ها و فضا های دانشجویی، از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های بحق دانشجویان بیشتر آشنا شویم و وضعیت فعلی رفاهی دانشجویان را بررسی کنیم.

همچنین دانشجویان در این دیدار با بیان مشکلات خود از جمله نبود آسانسور، سرعت کم اینترنت، خرابی یخچال‌ها و اجاق گازها، کمبود لامپ و تاریکی جلوی خوابگاه،خرابی شیرآلات سرویس های بهداشتی و آب سرد کن و خواهان رفع این مشکلات شدند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه  به عملکرد سال گذشته دانشگاه در خوابگاه گلستان اشاره کرد و گفت: تعمیر موتور خانه، بهسازی فضای بیرون خوابگاه، رنگ آمیزی لابی ها و راهروها، تعویض موکت تمامی اتاقهای خوابگاه وسالن مطالعه از جمله این اقدامات اساسی بوده است.

دکتر محمدی در خصوص مواردی که دانشجویان عزیز ذکر نمودند اظهار داشت،این خوابگاه قدیمی ترین ساختمان ودر مالکیتی دانشگاه بوده که فاقد آسانسورمی باشدودرکل تلاش معاونت در جهت کاهش مشکلات طرح شده می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه خاطرنشان کرد: فراهم ساختن شرایطی آرام که در آن دانشجویان بتوانند بدون از هر گونه نگرانی به تحصیل بپردازند بسیار حائز اهمیت و در اولویت بنده خواهد بود و قطعا ما تلاش می‌کنیم مطلوب ترین شرایط را برای دانشجویان عزیز فراهم سازیم.

وی در پایان طی بازدید از خوابگاه گلستان به دانشجویان وعده داد که به اتاق‌های نمونه در جشن خوابگاه‌ها، جوایزی اهدا نماید.