عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

کسب رتبه اول استان توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر/ گزارش تصویری

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: نگاه مثبت مدیران ارشد استان نسبت به حوزه روابط عمومی موجب تشکیل شورای روابط عمومی شده که با ایجاد کمیته‌های زیرمجموعه، شاهد آموزش‌های هدفمند و برگزاری کارگاه‌های تخصصی توسط کمیته آموزش بوده‌ایم و جای تقدیر دارد.
سید مجید حسینی افزود: از دیگر اقدامات شورای روابط عمومی برگزاری تور رسانه‌ای بوده که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر میزبان نخستین تور رسانه‌ای سلامت در شهرهای خورموج و کنگان بود.
وی تصریح کرد: در این تور رسانه‌ای، خبرنگاران و اصحاب رسانه از نزدیک شاهد خدمات مرکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با تشکیل شورای روابط عمومی با دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، ارتباط و تعامل بسیار سازنده‌ای در بین مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ایجادشده و در برخی موارد نیاز به مکاتبات اداری برای انجام امور از بین رفته که اغلب با تماس تلفنی کارها را پیگیری کرده و به پیش برده‌ایم که موجب پیشگیری از اتلاف زمان و سرعت در انجام کارها شده است.
حسینی ضمن تقدیر از همراهی مدیران ارشد دانشگاه در دستیابی به این مهم تصریح کرد: اگر افتخاری در روابط عمومی دانشگاه کسب‌شده حاصل تلاش تمامی همکاران حوزه سلامت و کارشناسان شاغل در مجموعه مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان است که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت بوده و بدون در نظر گرفتن زمان، تمام تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر امور به کار می‌بندند.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر از زحمات رسانه‌ها بیان داشت: تعامل خوب این روابط عمومی با رسانه موجب شده تا اقدامات دانشگاه علوم پزشکی بیش از پیش دیده شود که موجب افزایش سواد رسانه‌ای سلامت شده است.
حسینی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه بیشتر به روابط عمومی‌های خود می‌توانند موجب عملکرد بهتر، افزایش انگیزه و تشویق آن‌ها شوند چراکه بدون شک تقویت روابط عمومی‌های که همانا چشم و گوش سازمان هستند می‌تواند موجب بیشتر دیده شدن اقدامات آن دستگاه شود.
انتهای پیام/ م.ف ۱۰۲۴