عمومی | دانشگاه کردستان

جلسه مشترک مسئولین دانشگاه کردستان، رییس و معاونین پارک علم و فناوری استان برگزار شد

جلسه مشترک رییس و معاونین پارک علم و فناوری و دانشگاه کردستان به منظور تشکیل کارگروه پیگیری مفاد تفاهم نامه مشترک در دفتر ریاست دانشگاه کردستان تشکیل شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، جلسه مشترک رییس و معاونین پارک علم و فناوری و دانشگاه کردستان به منظور تشکیل کارگروه پیگیری مفاد تفاهم نامه مشترک در دفتر ریاست دانشگاه کردستان تشکیل شد.
دو طرف با تشکیل کارگروه مشترک به اجرایی نمودن این تفاهم نامه، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و پارک به صورت مشترک، ترغیب اعضای هیات علمی دانشگاه به ایجاد شرکت و بهره‌گیری از مشاوره‌های آنها تاکید نمودند.
گفتنی است که مفاد تفاهم‌نامه انعقاد شده مابین پارک علم و فناوری کردستان و دانشگاه کردستان از جمله، ایجاد ارتباط علمی و فناوری برای ارتقا سطح مبادلات علمی، پژوهشی و فناوری، رشد هرچه بیشتر ابعاد خوداتکایی و کارآفرینی در میان دانشجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی، سمینارهای علمی و کارگاه‌های آموزشی مشترک خواهد بود.
همچنین، ایجاد بسترهای لازم برای بازدیدهای کیفی از امکانات و دستاوردهای پارک و دانشگاه، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی موجود و استفاده از امکانات رفاهی موجود طرفین از دیگر مفاد این این تفاهم نامه بود.