عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیّر برتر شهرستان شد

فرماندار شهرستان دیر در نشست روابط عمومی ادارات این شهرستان گفت: روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه نقش بسزایی در توسعه و آگاهی بخشی به افکار عمومی دارند.
کریم علی‌حسنی افزود: امروز نقش و جایگاه خبر و اطلاع رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سازمان قوی از روابط عمومی قوی نیز بهره می‌برد.
وی با بیان اینکه تقویت جایگاه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها یکی از ارکان توسعه و پیشرفت شهرستان است، افزود: هدف ما شفاف‌سازی است و مدیران شهرستان به دنبال ایجاد محدودیت نیستند و هیچ‌ رسانه‌ای بایکوت خبری نمی‌شود.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ادارات مبنای تصمیم گیری هستند و نقش آنان در توسعه بسیار پررنگ است و باید جایگاه خود را بالا بدانند.
مسئول روابط عمومی فرمانداری دیّر نیز در این نشست گفت: دید و هدف خبرنگاران و روابط عمومی‌ها  باید نگرش مثبت در راستای حل مسائل شهرستان و کشور باشد.
ابراهیم قاسمی افزود: ما انتظار نداریم که خبرنگاران کار روابط عمومی ادارات در تولید خبر را انجام دهند بلکه این روابط عمومی‌ها هستند که باید آموزش‌های لازم را ببیند تا بتوانند اخبار و رویدادهای اداره خود را به خوبی در اختیار خبرنگاران قرار دهند.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: نوع نگاه مردم به دستگاه‌ها ماحصل فعالیت‌های روابط عمومی‌هاست  و این عملکردها باید به سمتی برود که خروجی آن اقتدار نظام اسلامی باشد.
حسین ناظمیان‌پور افزود: روابط عمومی‌ها باید نگاه اقناعی به افکار عمومی داشته باشند و مردم را متوجه فعالیت‌های تخصصی سازمان خود کنند.
در ادامه این نشست از نامجو زحمتکش مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش بردخون، حسین ناظمیان‌پور مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، محمد بحرینی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش دیّر، مهدی نادریان‌پور مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراهیم قاسمی مسئول روابط عمومی فرمانداری به عنوان مسئولین روابط عمومی برتر ادارات شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ح ن- ۳۰۵۰