عمومی | دانشگاه صنعتی امیرکبیر

فراخوان ایده‌های اقتصادی شهر تهران

پیش رویداد فراخوان ایده‌های اقتصادی شهر تهران (فراخوان تهران ۲۰) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۴خرداد ماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : پیش رویداد فراخوان ایده‌های اقتصادی شهر تهران (فراخوان تهران ۲۰)توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
این رویداد با هدف مشارکت در توسعه کسب و کار و ایده نوآورانه و اقتصادی شهر تهران برگزار می شود.
سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران به عنوان متولی مدیریت سرمایه گذاری و افزایش مشارکت شهروندان در طرح های توسعه شهری، عمرانی و خدماتی شهر تهران، از کلیه صاحبان ایده و طرح های نوآورانه برای شرکت در نخستین فراخوان عمومی با ایده های اقتصادی سرمایه گذاری در شهر تهران دعوت به عمل می‌آورد.
سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در این فراخوان عمومی در نظر دارد تا از ظرفیت‌های نوآورانه استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور حل چالش‌ها و بهبود خدمات شهری در راستای ارتقا کیفیت شهروندان بهره‌برداری نماید.
معرفی طرح‌های برتر به شبکه سرمایه گذاران، تسهیل فرآیندهای ارزیابی و اجرای ایده‌های منتخب، زمینه‌سازی برای اجرای پایلوت طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه اقتصادی برتر و اهدای جوایز نقدی به برترین ایده‌ها و طرح‌ها و حمایت از ایده در قالب پیش شتابدهی، بخشی از مزایای مشارکت در این برنامه می‌باشد.
در این نشست آقایان سید مهدی منبتی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر تهران و محمد ناطقی، مدیر فراخوان تهران ۰۲ به ارائه جزئیات برنامه اقدام خواهند نمود.
جهت حضور در رویداد که رایگان است به آدرس اینترنتی https://evnd.co/zRXGd مراجعه نمایید.