عمومی | مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

فراخوان بیست و یکمین جشنواره جوان و سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی

ثبت نام الکترونیکی و ارائه طرح در سی و سومین جشنواره بین المللی و بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ بر اساس اعلام سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛  سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و جاری سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور، فراهم آوردن بستری مناسب برای همکاری های علمی و فناوری در سطح جهانی و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان جشنواره برگزار می شود و ثبت نام در این دوره از جشنواره تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

همچنین بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان در میان جوانان، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران جوان کشور، تسهیل مسیر تجاری سازی و کاربردی نمودن نتایج تحقیقات جوانان کشور و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان برگزار و ثبت نام در این دوره تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد.

این طرح ها در محور پژوهشی و فناوری شامل "پژوهش های بنیادی"، "پژوهش های کاربردی"، "طرح های توسعه ای، "ابتکار و نوآوری" مورد داوری قرار خواهند گرفت.

متقاضیان می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به ثبت نام الکتریکی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی اقدام نمایند.

شایان ذکر است این جشنواره معتبر علمی برای رقابت پژوهشگران داخلی و خارجی در هجده گروه تخصصی در گرایش های متعدد برگزار می شود و برگزیدگان آن در مراسمی با حضور رییس جمهور، اساتید و مقامات عالی رتبه کشوری معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.