عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

نشست بررسی چالش‌های راه اندازی بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار شد؛ دغدغه دکتر یزدانپناه برای بهره‌مندی مردم از پروژه‌های درمانی +تصاویر


نشست بررسی چالش‌های راه اندازی مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور سرپرست و مدیرگروه‌های دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نشست بررسی چالش‌های راه اندازی مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی از معاونان و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست خواستار تسریع در روند بهره برداری کامل از پروژه‌های درمانی از جمله بیمارستان شهید جلیل یاسوج شد و افزود: در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست زیرا مردم باید از مزایای هزینه‌های انجام شده کم نظیر توسط دولت در حوزه درمان به طور کامل بهره‌مند شوند.

دکتر پرویز یزدانپناه خواستار اجرای قوانین در زمینه اختصاص تخت‌های بیمارستانی شد و اظهار داشت: انتظار می‌رود اگر جایی بر خلاف قانون اقدامی انجام شد، همکاران از قانون دفاع کنند زیرا نمی‌شود به صورت سلیقه‌ای تخت‌های بیمارستانی را توزیع کرد شاید در این صورت حق گروهی تضییع شود.

وی ابراز کرد: ضروری است با توجه به نشست‌های انجام شده بر اساس سند درمان ۱۴۰۴ و تعداد تخت‌های مصوب بیمارستان شهید جلیل در نشستی با مدیران گروه‌های بالینی و روسای بیمارستان‌ها پیشنهادات تغییر و یا تصحیح تعداد تخت‌های هرگروه بالینی آماده شود و در نشست آینده به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

انتهای پیام/