عمومی | دانشگاه صنعتی امیرکبیر

کسب مقام اول تپانچه بادی

مسابقات تیراندازی زمستانی به همت هیات تیراندازی استان البرز در سالن مالک اشتر شهرستان کرج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : در این مسابقات بیش از 90 تیرانداز تفنگ و تپانچه از استان های تهران ، البرز، خوزستان ، قم، همدان ، یزد و قزوین حضور داشتند.
تیم دانشگاه صنتعی امیرکبیر با 7 تیرانداز دختر و 1 پسر در این مسابقات شرکت کرد.
با توجه به حضور ملی پوشان و بازیکنان لیگ برتری وهمچنین مختلط بودن رده بندی ، سطح کیفی و فنی مسابقات بسیار بالا بود.
درپایان با رده بندی نهایی مسابقات آقای علیرضا میرزایی از تیم دانشگاه رده سوم تپانچه بادی را کسب کرد.
گفتنی است ،تیم تیراندازی دختران در 14 بهمن ماه در مسابقات کسب سهمیه مناطق برای المپیاد شرکت خواهد کرد.
اعضای اعزامی تیم ،خانم ها فائزه قاضی ،مهشید گیوریان ، زهرا نعمتی ، آی لان یاپنگ غراوی در تپانچه بادی و معصومه اکبری ، عطیه براتی نیا و شرمینه چهل امیرانی در تفنگ بادی به سرپرستی و مربیگری خانم رژین زارعی و علیرضا میرزایی می باشد.
با توجه به اولین حضور تیم دانشگاه در مسابقات کشوری و مدت زمان کم و امکانات تمرینی پایین تیم بسیار عملکرد خوب و قابل توجهی از خود نشان داد.
همچنین با حضور آقای ملک محمدی دبیرفدراسیون تیراندازی و همچنین رییس اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در سالن مسابقات از حضور تیم دانشگاه تقدیر به عمل آمد.
با ارائه گزارش عملکرد به آقای ملک محمدی ایشان دستور تهیه یک عدد کپسول دوازده لیتری استاندارد جهت استفاده در سالن تیراندازی دانشگاه را دادند.

-----------------------
کسب مقام اول تپانچه بادی در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان

رقابت های انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 60 ورزشکار دانشجو در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در نهایت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
در رشته تپانچه بادی آقای علیرضا میرزایی با امتیاز 570 از دانشگاه صنعتی امیر کبیر در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان اعزامی به مسابقات 2018 مالزی در روز 7 دی ماه مقام اول را کسب کرد.