عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

مراسم تکریم و معارفه سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست مجتمع بیمارستانی دکتر شهید بهشتی با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین و پرسنل این بیمارستان روز شنبه مورخ ۲۸/۲/۹۸ در آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس دانشگاه در این مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند دکتر محمدرضا فاضل سرپرست سابق بیمارستان تقدیر و برای دکتر محمد رضا شریف سرپرست جدید این مجتمع آرزوی موفقیت کرد.

دکتر ابراهیم کوچکی اظهار داشت: تغییرات در سیستم و مجموعه، در راستای ارتقاء سطح خدمات است و ورود یک فرد با توان و با انرژی به سیستم مدیریتی، آغازگر فصلی جدید در این مجموعه خواهد بود .

وی، با بیان اینکه بیمارستان دکتر شهید بهشتی در زمینه های درمان و آموزش باید پیشرو باشد، گفت: تقویت حوزه آموزش به اندازه درمان مهم است، زیرا آموزش برای آینده منطقه  و دانشگاه سرمایه محسوب می شود .

دکتر محمدرضا فاضل سرپرست سابق بیمارستان شهید بهشتی در ادامه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود در طول تصدی این مسئولیت، خدمت در این مجموعه را به عنوان یکی از درخشان ترین دوران زندگی اش بر شمرد و از تک‌تک کسانی که در راه موفقیت این بیمارستان، ایشان را یاری کردند، تشکر نمود .

وی، ویژگی برجسته این بیمارستان را حضور کارکنان کوشا و بی نظیر آن دانست و ادامه داد: قطعا خرد جمعی و کار تیمی کارکنان در همه رده ها از عوامل موفقیت این بیمارستان بوده است و وظیفه همه‌ی ما در هر جایگاهی خدمت به مردم است .

دکتر محمد رضا شریف سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی در ادامه مراسم گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و این موهبتی است که خداوند به ما عطا کرده، پس باید با تمام توان با ارائه خدمات درمانی مناسب در کسب رضایت خدا و کاهش درد بیماران بکوشیم .

وی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد تعامل مناسب و مشارکت کلیه اعضای آن مجموعه، در ارتقا و پیشرفت گام های موثری برداشته شود .

در پایان مراسم از طرف رئیس دانشگاه، معاونین و جمعی از مسئولین با لوح سپاس و هدایایی از زحمات دکتر فاضل تقدیر کردند.