عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

قدردانی مدیر دفتر بازرسی دانشگاه از رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، در جلسه ای که روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸ در سالن مهارت های بالینی برگزار شد دکتر سید محمد هادی موسوی با ارائه لوحی با امضای دکتر کریمی رئیس دانشگاه، از زحمات دکتر بدو برای کسب بالاترین رتبه در طرح صیانت از حقوق شهروندی، در سطح دانشگاه قدردانی کرد.
دکتر موسوی گفت: توجه به منزلت انسانی مراجعین یکی از عمده ترین اهداف دانشگاه است و رعایت حقوق شهروندی لازمه تحقق این امر مهم است که خدا را شکر در این بیمارستان اقدامات مرتبط با صیانت از حقوق شهروندی با درایت و هدایت دکتر بدو به خوبی مهیا شده است. دکتر موسوی فعال بودن واحد رسیدگی به شکایات در این بیمارستان را نقطه قوت مرکز طبی کودکان معرفی کرد و افزود: امیدوارم مرکز طبی کودکان همچنان در همه امور موفق و سربلند باشد.
وی همچنین خدمت به کودکان بیمار را افتخاری دانست که کارکنان مرکز طبی کودکان از آن بهره مند هستند.
دکتر بدو نیز ضمن تشکر از دکتر موسوی و همکاران ایشان در دفتر بازرسی، کسب این رتبه را حاصل تلاش صادقانه همه کارکنان مرکز طبی کودکان دانست که با خلوص نیت به انجام فعالیت خارج از حیطه وظایف در کنار وظیفه اصلی خود می پردازند. وی همچنین از تلاش گروه پرستاری که به صورت تمام وقت در حال خدمت به کودکان هستند تشکر کرد.
خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی