عمومی | دانشگاه شیراز

تجلیل از قهرمانان ورزشی دانشگاه شیراز

در مراسمی از دانشجویان دختر و پسر مدال آور دانشگاه شیراز در چهاردهمین المپیاد دانشجویی کشور و المپیاد ورزشی درون دانشگاهی تجلیل شد.
این مراسم با حضور دکتر حمید نادگران رئیس دانشگاه شیراز و اعضای هیات رئیسه، آقای ناظم الشریعه ، سرمربی تیم ملی فوتسال، مهندس ساسان تاج گردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس و جمعی از اساتید و دانشجویان در تالار حکمت ترتیب یافت .
دکتر سید مجتبی واعظی معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه شیراز در ابتدای این مراسم با اشاره به امتیازاتی که برگزاری المپیادها برای شهر شیراز و استان فارس دارد، اظهار داشت: این برنامه ها علاوه بر آنکه جایگاه دانشگاه را ارتقا می دهد، موجب شورو نشاط در جامعه دانشجویی نیز خواهد شد.


وی با بیان اینکه به لحاظ فرهنگی نیز حضور ۷ هزار دانشجو در شهر شیراز باعث انتقال فرهنگ ها خواهد شد، افزود: چنین فرصت هایی موجب خواهد شد که دانشگاه امکانات خود را نیز به همین بهانه به روز کند.
دکتر واعظی خاطرنشان کرد: در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که تابستان ۹۷ در شیراز برگزار شد، بنا به آماری که توسط تربیت بدنی وزارت خانه و کارشناسان آن صورت گرفت، دانشگاه شیراز بالای ۹۲ درصد رضایتمندی را کسب کرد که این مهم نشان از کیفیت بالای المپیاد بود.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز با عنوان اینکه در این رقابت ها ۱۱۳ دانشگاه در قالب ۷ هزار دانشجو شرکت کردند، بیان داشت: در کنار دانشگاه شیراز، سایر دستگاه ها نیز کمک حال دانشگاه بودند تا آبروی استان به شکل شایسته ای در این رقابت ها حفظ شود.
دکتر حمید نادگران رئیس دانشگاه شیراز نیز در این آیین با بیان اینکه در جمع دانشجویی حس نشاط و سرزندگی کاملاً حس می شود، گفت: برای برگزاری المپیاد زحمات بسیاری کشیده شد که جا دارد از همه دست اندرکاران به ویژه اداره تربیت بدنی دانشگاه و شخص دکتر دریا نوش مدیرکل تربیت بدنی قدردانی کرد.
وی افزود: این المپیاد با هدف ایجاد شورونشاط و مطرح کردن توانمندی های دانشگاه شیراز در کشور برگزار شد که رضایتمندی ۹۲ درصدی شرکت کنندگان، نشان از کیفیت بالای این رقابت ها بود.
دکتر نادگران با اشاره به برنامه های آینده دانشگاه در عرصه ورزش نیز خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت های ورزشی جوانان غرب آسیا در شیراز را در دستور کار داریم که امید است با کسب مجوزها، این مهم صورت گیرد.
تقدیر از دانشجویان مقام آور المپیاد درون دانشگاهی دانشگاه شیراز نیز دیگر برنامه های این مراسم بود.در این المپیاد نیز ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه شیراز در ۱۷ رشته ورزشی به رقابت پرداخته بودند.
اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی به دانشجویان، پایان بخش آئین تجلیل از مدال آوران دانشگاه شیراز در چهاردهمین المپیاد دانشجویی سراسر کشور و المپیاد درون دانشگاهی این دانشگاه بود.