عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

بزودی امکانات مورد نیاز جراحی قلب باز، در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود فراهم می شود

در سفر دکتر قاسم  جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت به شاهرود، همچنین پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  به بهره برداری رسید.
معاون درمان  با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یکی از بزرگترین اورژانس های استاندارد کشور را دارد، افزود: در حال حاضر این پروژه از نظر فیزیکی تمام شده است. از لحاظ  تجهیزات نیز بخشی از آنها تامین شده و مابقی بزودی در اختیار دانشگاه قرارداده می شود.
وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان شاهرود و قرار گرفتن این شهر در مسیر زوار امام هشتم (ع) و همچنین به دلیل وسعت این شهر و جمعیت فراوان در روستاها، لزوم توسعه اماکن بهداشتی و درمانی این شهر ضروری است و خوشبختانه، سیاستگذاری دانشگاه هم بر همین اساس بوده است.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به آغاز فعالیت مرکز قلب بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود افزود: بزودی امکانات مورد نیاز جراحی قلب باز نیز در این بیمارستان، فراهم می شود.
وی افزود: مرکز جامع سرطان هم جزو طرح های خوب دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است که اجرایی شده و هم  اکنون خدماتی از جمله شیمی درمانی را به بیماران ارایه می کند. همچنین رادیوتراپی و پرتو درمانی هم بزودی در این مرکز تکمیل می شود تا بیماران سرطانی از آن استفاده کنند.