عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه آورده است: روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه، مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمم‌گیری مدیران وشناخت افکارعمومی به عهده دارد.

دکتر محمد رضا دارابی در این پیام آورده است: امروزه نقش روابط عمومی درتصمیمات استراتژیک سازمان، نقشی موثرقلمداد می‌شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های جدید روابط عمومی درعصر ارتباطات قلمداد می شود و مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی، اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، مدیران را در فرایند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می‏کنند.

در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر این که روابط عمومی  یک حرفه ،یک اندیشه و یک علم است آورده است : روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا به تقدیر از نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف این عرصه همت بگماریم و زمینه اعتلای روز افزون این رسالت را فراهم آوریم ویادآورشویم که روابط عمومی یک سازمان رسالت خطیری در ایجاد تعاملات و ارتباطات برون و درون سازمانی بمنظور پیشبرد اهداف سازمان بر عهده دارد .

دکتر دارابی در این پیام  افزایش سطح سواد سلامت جامعه رانیز  از رسالت‌ها و مسئولیتهای مهمی عنوان نمود که  بر دوش روابط عمومی  دانشگاه های علوم پزشکی گذاشته ‌شده است.

خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست‏اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی در ستاد و واحدهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در جهت ایفای خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی گام بر می‏دارند قابل تقدیر است.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران، کارکنان و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه  علوم پزشکی مشهداز درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی مسئلت دارم امید که همت والای شما در راه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی سلامت همواره جاوید و گسترده تر از پیش باشد.

{jcomments on}