عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمات رسانی به جانبازان

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این دانشگاه آماده خدمت رسانی به جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است وحمایت های لازم درخصوص تجهیز و راه اندازی بیمارستان روانپزشکی و توانبخشی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

دکتر محمد رضا دارابی در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و ایثار گران خراسان رضوی تاکید کرد: همه ما مدیون ایثار و فداکاری جانبازان هستیم و باید تمام تلاش خود را در جهت خدمت به این عزیزان به کار گیریم.

وی افزود: به زودی  با جانبازان سرافراز بستری در مراکز توانبخشی جانبازان نخاعی و اعصاب روان امام خمینی (ره)،دیدار خواهیم کرد تا بتوانیم سنجش دقیقی از مشکلات پیش روی ایثارگران داشته باشیم.

مدیر نظارت بر درمان خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد حمایت های همه جانبه خود درخصوص تجهیز و راه اندازی بیمارستان را اعلام میکند تا پس از کسب مجوزهای لازم ، پروانه  بهره برداری توسط وزارت بهداشت  صادر گردد.

دکتر انجیدنی در خصوص صدور مجوز بهره برداری  بیمارستان روانپزشکی و توانبخشی امام خمینی (ره) اظهار کرد: برای خدمت و رفع مشکلات درمانی جانبازان نخاعی و اعصاب روان بستری در این مرکز ، نیاز به تغییرات،تکمیل وافزودن بخش هایی چون تصویربرداری وآزمایشگاه تحصصی و.... است تا با کسب استانداردهای اعتبار بخشی و ارزشیابی در مرحله بهره برداری قرار بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در این دیدار ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جانبازان با ایستادگی و فداکاری در برابر تحمل درد و رنج مجروحیت، پیروزی و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی را رقم زدند.

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه ارزش فداکاری جانبازان به این است که بی ادعا همه هستی خود را برای حراست از این انقلاب و کشور فدا کردند، افزود: امروز وظیفه همه ما  است که در مقابل فداکاری جانبازان، تمام تلاش خود را در جهت سلامت جسمی، روحی و روانی این عزیزان بکار گیریم.

حجت الاسلام معصومی خاطر نشان ساخت: صدور مجوز بهره برداری بیمارستان روانپزشکی و مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)  مهم ترین موضوعات امور درمانی جانبازان اعصاب و روان و نخاعی استان خراسان رضوی می باشد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد بررسی قرار گرفته است.

استان خراسان رضوی، هفت هزار جانباز با ضایعه  اعصاب و روان  و ۱۴۰ جانباز سرافراز با ضایعه نخاعی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که با افتتاح وتکمیل وتجهیز مراکز توانبخشی جانبازان نخاعی و اعصاب روان امام خمینی (ره) مشهد ، امور درمانی  سلامت ایثارگران در این مراکز که وابسته به بنیاد شهیدو امور ایثارگران و تحت نظارت دانشگاه علوم‌پزشکی است، صورت خواهد پذیرفت.

{jcomments on}