عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تدوین برنامه های زود بازده و زیر بنایی مهم ترین وظیفه در حوزه های فرهنگی و روابط عمومی

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تدوین برنامه های زود بازده و زیر بنایی را از مهم ترین وظایف در حوزه های فرهنگی و روابط عمومی عنوان کرد.

به گزارش وب دا، دکتر محمد رضا دارابی در مراسم تکریم و معارفه مدیران دفتر ریاست، روابط عمومی و امور فرهنگی و فوق برنامه این دانشگاه با بیان اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون شهدا و بر اساس مکتب اسلام شکل گرفته است و بر اساس رهنمودهای امام خمینی و مقام معظم رهبری اداره می شود، یک نعمت است اظهار کرد:  این دوران فرصت مناسبی است برای ادای دین نسبت به مردم و کسانی که با ایثارگری و جانفشانی موجب رشد و تعالی کشور شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه جابجایی افراد در پست های مدیریتی به نوعی ارتقاء محسوب می شود و به منظور بهره مندی و استفاده از نیروهای توانمند در حوزه های مختلف است خاطر نشان کرد: برنامه ها در حوزه های فرهنگی و روابط عمومی، نتایجی دیر بازده دارند و اقدامات این دو حوزه بیشتر به صورت زیر بنایی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر اقدامات زیربنایی و موثری در حوزه روابط عمومی به اجرا در  آمد خاطر نشان کرد: روابط عمومی باید بر اساس برنامه ریزی و چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  در دو حوزه درون و برون دانشگاه فعالیت کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: نیروهای فعال در واحدهای روابط عمومی باید،خوشفکر، توانمند، مبتکر و خلاق باشند و علاوه بر تقویت فعالیت در حوزه خود و رصد نمودن تمام فعالیت های دانشگاه، در بستر جامعه نیز به شکل مطلوبی فعال باشند.

دکتر دارابی حوزه فرهنگی را نیز شبیه حوزه روابط عمومی و بسیار گسترده عنوان کرد و گفت: در حوزه فرهنگی نیز باید برنامه سازی برای تمامی گروه ها از جمله دانشجویان، اساتید و کارکنان برنامه ریزی شود.

پیش از سخنان رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدیران روابط عمومی، رییس دفتر حوزه ریاست و امور فرهنگی و فوق برنامه به بیان دیدگاه ها، نظرات و برنامه ها در حوزه کاری خود پرداختند.

در پایان این نشست از تلاش ها و زحمات دکتر خوبان در دوران تصدی مدیریت روابط عمومی قدردانی و دکتر حمید رضا رحیمی به عنوان مدیر روابط عمومی معرفی شد.

همچنین در این مراسم دکتر محمد اسماعیل زاده به عنوان مدیر دفتر حوزه ریاست و دکتر ابراهیم زاده به عنوان مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه معرفی شدند.

{jcomments on}