عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

کارگاه آموزش تعمیر موبایل و تبلت ویژه بانوان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود


به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی : برای اولین بار در آذربایجان غربی، کارگاه آموزش تعمیر موبایل و تبلت ویژه بانوان توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
دکتر پور اسد  با اشاره به لزوم هدفمندکردن اشتغال بانوان استان اظهار کرد: برای اولین بار توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی تعمیر موبایل و تبلت ویژه بانوان برگزار می‌شود.
وی افزود: بانوان نیز نیازمند آن هستند تا همپای آقایان در برخی مباحث و موضوعات تخصص‌های لازم را کسب کنند این کارگاه سبب افزایش مهارت در بانوان می‌شود و آنان را در زمینه تعمیر موبایل و تبلت خودکفا می‌کند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی برگزاری کارگاه‌های تخصصی را از اهداف مهم دانشگاه‌های فنی استان دانست و گفت: همواره تلاش شده است تا بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات را در کارگاه‌های دانشگاه فراهم نماییم تا دانشجویان با استفاده از آنها بتوانند مهارت‌های لازم را کسب کنند و در جهت رفع نیازهای جامعه حرکت کنند.
دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی را می‌توان پیشگام در عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی دانست که با برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های متنوع در سال‌های گذشته، همواره کوشیده است رسالت اصلی دانشگاه‌ها را تحقق بخشد، امری که شاید در بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ استان بدان توجه نشده و هیچ یک در کارنامه خود به این اندازه برنامه‌های متنوع فرهنگی و علمی ندارند.