عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

شماره حساب دانشگاه علوم پزشکی فسا جهت واریز کمک‌های نقدی برای بازسازی منازل هموطنان سیل زده اعلام شد

شماره حساب دانشگاه علوم پزشکی فسا جهت واریز کمک‌های نقدی برای بازسازی منازل تخریب شده در سیل و حضور در "پویش ملی بهار همدلی" ، شماره ۰۱۱۲۷۴۰۹۵۸۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی می باشد.

به گزارش وب دا؛ دانشگاهیان نیکوکار علوم پزشکی فسا و مردم نیک اندیش شهرستان فسا می ‌توانند کمک‌های انسان دوستانه خود را به شماره حساب ۰۱۱۲۷۴۰۹۵۸۰۰۷ به نام دانشگاه علوم پزشکی فسا کمک به سیل زدگان واریز و حمایت خود را از هم‌ میهنان حادثه دیده‌ مان اعلام نمایند .

پویش ملی "بهار همدلی" از سوی جمعی از دانشجویان علوم پزشکی کشور با هدف بازسازی منازل تخریب‌شده در مناطق سیل‌زده و حمایت از سیل‌زدگان به راه افتاده است.

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی فسا در راستای حمایت از سیل‌زدگان و بازسازی منازل تخریب‌شده در مناطق سیل‌زده ضمن پیوستن به پویش «بهار همدلی»، از اساتید، پزشکان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای پیوستن به این پویش ملی دعوت کردند .

بر مبنای این طرح، هر مقدار کمک‌های نقدی از طرف دانشگاهیان در هر دانشگاه جمع‌آوری شود، به میزان دو برابر آن کمک بلاعوض از سوی نهادهای حمایتی کشور به آن اضافه شده و واحدهای مسکونی تخریب شده تعدادی از هموطنان نیازمند بازسازی می شود.

این پویش در کمال شفافیت واریزی وجوه هر دانشگاه را اعلام نموده و خانه‌های ساخته شده توسط هر دانشگاه را در معرض دید همه شرکت‌کنندگان پویش قرار خواهد داد.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی فسا در قالب ارسال کمک های غیرنقدی دانشگاهیان، حضور نیروهای داوطلب دانشگاهی بصورت تیم های جهادی در مناطق سیل زده استان لرستان و اعزام اکیپ اورژانس و محموله کمک های غیر نقدی به استان خوزستان در جهت حمایت از هموطنان سیل زده تلاش کرده است.