عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دیدار مدیران و کارکنان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی/دکتر یزدانپناه: بهداشت، آموزش و پژوهش اولویت است


مدیران و کارکنان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست جدید دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر نازآفرین حسینی به همراه کارکنان و مسئولان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با حضور در دفتر رئیس دانشگاه با دکتر یزدانپناه دیدار کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار خواستار تعامل و همدلی مجموعه برای رسیدن به برنامه‌های پیش بینی شده شد و گفت: توجه جدی به بحث بهداشت، آموزش و پژوهش در دستور کار است و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

دکتر پرویز یزدانپناه افزود: انتظار می‌رود مسئولان حوزه‌های مختلف دانشگاه برای تسریع در روند کار مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب لحظه‌ای درنگ نکنید زیرا ما شانی جز خدمتگذاری به مردم برای خود نباید قائل باشیم.

وی خواستار نظارت بیش از پیش بر اعضای هیئت علمی شد و افزود: قانون و مقررات در زمینه اعضای هیئت علمی اعمال و علوم بالینی همچون علوم پایه باید کنترل شود.۱