عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

محفل انس با قرآن/دکتر رضیعی: در پرتو انس با قرآن زندگی شیرین می شود - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹

محفل انس با قرآن کریم بعد از افطار دومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور دکتر دهقانی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام سیدی مسئول دفتر نهاد رهبری، دکتر جوادی معاون فرهنگی دانشجویی و جمعی از علاقمندان به قرآن در سالن شهید دکتر رحیمی دانشگاه برگزار شد و تلاوت آیاتی از قرآن توسط دکتر رضیعی قاری بین المللی قرآن کریم، تلاوت جمعی از حفاظ قرآن، برگزاری مسابقه و اجرای گروه تواشیح دانشگاه از برنامه های این محفل معنوی بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، قاری بین المللی قرآن کریم  بعد از تلاوت آیات پایانی سوره زمر و آیات ابتدایی سوره فاطر و تقدیم ثواب آن به امام راحل و شهدای انقلاب و امنیت کشور، در پاسخ به سوالات مجری این محفل نورانی به معرفی خود پرداخت و گفت: متولد سال ۱۳۴۹ می باشم و در کنکور سراسری سال ۱۳۶۸ در رشته پزشکی علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شدم

دکتر قاسم رضیعی اضافه کرد: در سال ۱۳۷۷ در تخصص پزشکی هسته ای شهید بهشتی قبول شدم و بعد از فارغ التحصیلی نیز به استخدام همین دانشگاه درآمدم و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه و در گروه پزشکی هسته ای بیمارستان شهدای تجریش مشغول ارائه خدمت به مردم عزیز می باشم.

وی با اعلام اینکه در مسابقات سراسری دانش آموزان در سال ۶۴ مقام اول تلاوت را کسب کرده است خاطرنشان کرد: قبولی در دانشگاه باعث شد که با هیجان بیشتری تلاوت قرآن را در محضر اساتیدی بنام از جمله مرحوم حاج علی اربابی پیگیری کردم.

استاد علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید برانس با قرآن و استفاده بهینه از اوقات بیکاری و مدیریت سایر فرصت ها برای انس بیشتر با قرآن گفت: در زندگی روزمره به قرآن توجه بیشتری داشته باشیم

دکتر رضیعی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه ترویج فعالیت های قرآنی افزود: بعد از چهل سال انقلاب در زمینه کارهای قرآن شاهد کم کاری مسئولین و مردم هستیم.

وی با اظهاراینکه خواندن قرآن راه ورود به فهم آن است گفت: فهم قرآن تا زمانی که منجر به رفتار نیکو و عمل نشود ارزشی ندارد.

متخصص پزشکی هسته ای با اشاره به وضعیت کشور و اینکه مردم از بی عدالتی ناراضی هستند افزود: این بی عدالتی نتیجه دوری از مفاهیم دینی و قرآنی است.

دکتر رضیعی یادآور شد :در پرتو انس با قرآن زندگی شیرین می شود