عمومی | دانشگاه فرهنگیان

حمایت و مساعدت به دانشگاه فرهنگیان برای تحکیم و تقویت زیر ساخت های آن

نشست اعضای هیات مدیره، مدیر عامل،  بازرسان و دبیر هیات امناء بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان و اعضای ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیرامون تبادل تجارب طرفین و ارائه برنامه های راهبردی و عملکرد در این حوزه، برگزار شد.

در این نشست که حسین عسکریان مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی خیرین وزارت علوم، مهندس عبدالحسینی معاون ستاد خیرین و دکتر نظر پور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم حضور داشتند، به بهره برداری از اطلاعات و تبادل تجارب میان طرفین، معرفی و آشنایی با رویه ها و عملکرد خیرین وزارت علوم و طرح و بررسی برنامه های راهبردی در این خصوص پرداخته شد.

همچنین طی  این نشست دبیر ستاد خیرین وزارت علوم بر راهنمایی، حمایت و مساعدت به دانشگاه فرهنگیان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید و بر ترغیب بنیاد خیرین وزارت علوم برای تحکیم، تقویت و تامین زیرساخت های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان  اشاره  و خاطر نشان کرد: در این راستا از هیچ کمکی کوتاهی نخواهیم کرد.

در بخش دیگری از این نشست دبیر هیات امناء بنیاد خیرین حامی دانشگاه به تشریح ماموریت ویژه، ظرفیت ها و گستردگی دانشگاه فرهنگیان پرداخت.