عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

دکتر ولایتی نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت

با صدور پیامی
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، نایب قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی دانشجویان آسیا (چین تایپه-۲۰۱۹) را تبریک گفت.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

تلاش ارزشمند و قهرمانانه تیم بسکتبال بانوان دانشجو و افتخارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نماینده ایران در نیمه‌نهایی و فینال مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا-۲۰۱۹ به مقام نایب‌قهرمانی آسیا دست یافتند، موجب خرسندی مردم عزیز کشورمان و به ویژه جامعه ورزشی، علمی و دانشگاهی کشور گردید.

دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به توانمندی های ارزشمند و فراوان در اختیار می‌بایست علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های جدی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، زمینه‌های بیشتر افتخارآفرینی دانشجویان عزیز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ورزشی را فراهم نماید که خوشبختانه گام‌های مثبتی در این خصوص شکل گرفته و همچون همیشه، شاهد حضور موثر دانشجویان و اساتید دانشگاه در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

اینجانب لازم می‌دانم این پیروزی و افتخارآفرینی را که به نمایندگی از کشورمان محقق گردیده، به جامعه ورزشی کشور، اساتید و دانشجویان محترم دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران، دست‌اندکاران و اعضای کادر فنی و به ویژه ورزشکاران عزیز تبریک عرض نموده، برای همه آنان توفیق و سربلندی آرزو نمایم.

علی‌اکبر ولایتی

۲۲ اردیبهشت ۹۸