عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران: رویکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تکریم و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است

مهدی مرکبی در دیدار با خانواده شهید نادر مهدوی گفت: شکست هیمنه پوشالی آمریکا در خلیج فارس مدیون و مرهون فداکاری‌ها و شجاعت‌های شهید مهدوی و دیگر سرداران مبارزه با استکبار است.
وی تصریح کرد در راستای تکریم شهدای گرانقدر انقلاب شاهد برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت به میزبانی این دانشگاه، میزبانی از خانواده شهید محسن حججی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و برنامه‌های متعدد دیگری بوده‌ایم.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته در حوزه امور ایثارگران دانشگاه و نیز تجلیل از رشادت‌های شهید مهدوی و همرزمانش گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا همواره سرشار از معنویت و حکمت است.
حجت الاسلام محمود عبدالهی مسئول امور خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی نیز در این دیدار برلزوم الگوگیری ازدستاوردهای فرهنگ جهاد و شهادت تاکید کرد و گفت: شهدا همچون شمعی فروزان سوختند تا روشنی بخش پیرامون خود باشند.

در ادامه این دیدار برادر شهید نادر مهدوی با بیان خاطراتی از شهید پرداخته و گفت: بصیرت، شهادت طلبی و شجاعت سه ویژگی بارز شخصیت شهید مهدوی بود.
گفتنی است در این دیدار لوح سپاس وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از سوی دبیرخانه کنگره شهدای وزارت بهداشت به خانواده شهید مهدوی اهدا شد.

انتهای پیام/ م ا ۳۰۴۰