عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

آیین تکریم و معارفه رییس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد/ گزارش تصویری

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: باید در زمینه توانمندسازی فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان افراد کارآفرین و سربلند برای نظام اسلامی سرمایه‌گذاری و تلاش شود.
دکتر حسین دارابی افزود: بزرگ‌ترین خدمتی که باید برای فرزندان عزیز شاهد و ایثارگر انجام شود در حوزه آموزش و فرهنگ است که زیرساخت بحث توانمندسازی آنان است.
وی بابیان اینکه خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به فرزندان شاهد و ارائه خدمات به آنان تکلیفی الهی است تصریح کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران باید به عنوان الگوی فرهنگی و علمی در جامعه بدرخشند و همانند پدران خود بزرگ‌ترین خدمت به جامعه ارائه کنند.
وی بیان کرد: باید در زمینه‌های علم و تحصیل، پژوهش و بالندگی‌های علمی سرمایه‌گذاری‌های مناسبی برای تمامی دانشجویان به ویژه شاهد و ایثارگر صورت گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز گفت: اهمیت توجه ویژه به وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر، از انتظارات نظام، خصوصاً مقام معظم رهبری است.
حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری بابیان اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر باید از لحاظ درسی و اخلاق الگو باشند افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید در دوران تحصیل خود به لحاظ درسی و اخلاقی در دانشگاه از دیگر هم نوعان خود برتر باشند چراکه این آینده‌سازان، یادگاران کسانی هستند که برای حفظ سنگرهای علم و دانش از جان خود گذشتند تا گزندی به این مرزوبوم نرسد.
وی تصریح کرد: تعهد بیشتر این عزیزان به نظام و آرمان‌های انقلاب باعث شده مسئولین توجه ویژه و خاصی به وضعیت تحصیلی آنان در دانشگاه‌ها و سایر عرصه‌های اجتماع داشته باشند.
در این آیین از زحمات مهندس عبدالمجید تمجیدی در طول دوری مسئولیت خود تشکر و قدردانی شد و دکتر حسین قائدی به عنوان مسئول جدید ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.


انتهای پیام/ کد خبر- کد