عمومی | دانشگاه سمنان

ویژه برنامه افطار سیمای مرکز سمنان از دانشگاه سمنان به روی آنتن می رود

ویژه برنامه افطار سیمای مرکز سمنان با عنوان " زیر باران " با بخش های متنوع از یکشنبه ۲۲ اردیبهشت و با حضور نخبگان دانشگاه سمنان به مدت ۱۲ شب از دانشگاه سمنان «نگین خردورزی خطه کویر» پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ سرپرست روابط عمومی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : محتوای این برنامه بر اساس شعار سال به «رونق تولید» و تحکیم ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه می پردازد .
دکتر علی ضیغمی با بیان اینکه رویکرد این برنامه در راستای بهره‌گیری از این ظرفیت برای رونق تولید و پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود افزود : در این برنامه با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه سمنان، صاحبان صنایع و مسوولان مرتبط دستگاه‌های اجرایی، راه‌های رونق ‌بخش‌های تولیدی و اقتصادی استان شامل صنعت ، گردشگری ، شرکت‌های دانش‌بنیان  و ... بررسی می شود.
وی افزود : دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر و منتخب استان با داشتن توانمندی های بسیار از جمله پارک علم و فناوری ، آزمایشگاه های مجهز ، ظرفیت های فراوان و نخبگان علمی برجسته در سطح  ملی و بین المللی می تواند نقش به سزایی در حل علمی مشکلات موجود بر سر راه «رونق تولید» داشته باشد.
دکتر ضیغمی ادامه داد : دیگر قسمت های مختلف این برنامه که  با اجرای ناصر حامدی و حمیدرضا کاشی به روی آنتن خواهد رفت شامل گزارش، مسابقه پیامکی، مستند مبلغین مذهبی، پخش زنده نماز جماعت ، سفره های افطاری ساده ، پویش  "پس از باران" به منظور کمک به سیل زدگان کشور و نیز آزادی زندانیان است .
به گفته وی ؛ این برنامه زنده به تهیه کنندگی عمار خطی و کارگردانی مهدی ابراهیم خانی از یک شنبه ۲۲ اردیبهشت تا پنج شنبه دوم خرداد از ساعت ۱۹:۴۵ الی ۲۱:۴۵  هر شب از پردیس شماره یک دانشگاه سمنان به روی آنتن شبکه استانی سمنان می رود .


مشاهده تیزر برنامه زیر باران

نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.