عمومی | مرکز آموزش عالی زینب کبری (س) کازرون

برگزاری یادواره شهدا ی دانشجو معلم شهرستان کازرون در واحد دانشگاهی زینب کبری (س)

همزمان با گرامی داشت هفته معلم به همت بسیج دانشجویی واحد دانشگاهی زینب کبری (س)کازرون مراسم یادواره ۹ شهید دانشجو معلم کازرون برگزار گردید.

در این مراسم که در تاریخ ۱۶/۲/۹۸ در سالن اجتماعات واحد دانشگاهی زینب کبری (س)کازرون برگزار شد خانواده شهدا ، آقای افشاریان مسئول حوزه بسیج فارس ، آقای رحمانی مسئول حوزه بسیج دانشجویی ، رئیس حوزه بسیج خواهران ، آقای رضایی مسئول فرهنگی دانشگاه سلمان ،کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اساتید و دانشجویان حضور داشتند.

خانم روح انگیز طیبی سرپرست واحد دانشگاهی زینب کبری(س)کازرون ضمن خوش آمد گویی ، برگزاری یادواره شهدا را یک طرح راهبردی و ابتکاری و قابل تحسین که ناشی از باور عمیق و راستین بوده دانستند و گفتند : یادواره شهدا ضمن تکریم خانواده معظم شهیدان و اهتزاز عَلَم شهدا و زنده نگه داشتن سیره و راه افتخارآمیز تابناک آنان ، روحیه مقاومت ، ایثار و حماسه را در جامعه جاری می کند و اقتدار و آمادگی مردم ایران در مصاف با دشمن و هجوم بی وقفه قدرت استکباری به جهانیان را نمایان می سازد .

ایشان در ادامه افزودند : شهدا زنده هستند و کشور را خون شهدا و دعای مادران این شهیدان و رزمندگان اسلام نگه داشته است . شهادت که نتیجه سلامت روان ، روحیه شجاعت و استقامت آگاهانه است ، مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد .در ادامه رسول محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون سخنرانی نمودند و درباره اهمیت شهید و شهادت صحبت نمودند همچنین مجتبی شفیعی به روایتگری پرداختند و در پایان مراسم به رسم ادب و یادبود با اهدا لوح تقدیر از خانواده شهدا تجلیل و تکریم بعمل آمد.