عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری جلسه سرپرست دانشگاه با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه

برگزاری جلسه سرپرست دانشگاه با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

جلسه مشترک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان با معاونین بهداشتی، توسعه مدیریت و منابع و درمان و مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر ریاست واقع در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین، گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی اولیه و بیان نمودن انتظارات و راههای بهبود تبادلات و ارتباطات است.

دکتر وحید یوسفی نژاد بیان نمود: حوزه سلامت از جمله بخش هایی است که در تمام سطوح با مردم در ارتباط است و برای پیشبرد صحیح برنامه ها و تامین سلامت مردم باید یک همکاری همه جانبه و مشارکت جمعی ایجاد گردد.

وی مدیریت در سطوح مختلف دانشگاه را فرصتی برای خدمتگزاری صادقانه به مردم بیان کرد و گفت: ارزش عمر انسان بر کوتاه و گذرا بودن آن است و باید کاری کنیم که از لحظه لحظه آن  استفاده نمائیم که بهترین استفاده از آن خدمت به مخلوقان خداوند است.

سرپرست دانشگاه تجربیات خود را در سال های خدمت در بخش های بهداشتی، درمانی، پژوهشی و آموزشی حائز اهمیت بیان نمود و گفت: بیان راه حل ها و کارکردها بهتر از بزرگ نمایی مشکلات است و در صورتی که تعامل، رفاقت و همکاری حکم فرما باشد کارها بهتر پیش خواهد رفت.

دکتر یوسفی نژاد در توصیه ای به مدیران شبکه های بهداشت و درمان گفت: ارائه خدمات سلامت با کیفیت به مردم و حفظ منزلت پرسنل و زیر دستان باید مهمترین اولویت باشد.

در پایان این جلسه، حاضرین پس از بیان نظرات، به بحث و بررسی در خصوص مشکلات و راهکارها پرداخته و در نهایت تصمیمات مقتضی در جهت رفع تنگناها اتخاذ گردید.