عمومی | بنیاد ملی نخبگان

فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان از شرکت ماموت بازدید کردند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای فراخوان نیازهای فنی و مهندسی صنایع ماموت و به منظور تبادل اطلاعات فنی و آشنایی با خطوط تولید این شرکت، جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه خوارزمی، مدیران و فعالان شرکت­های دانش‌بنیان به همت بنیاد نخبگان استان البرز از این مجتمع صنعتی بازدید کردند.

پیش از بازدید از خطوط تولید، توانمندی‌ها و زمینه‌های فعالیت ماموت در عرصه‌های مختلف، انواع کشنده‌ها و تریلرهای سبک و سنگین، ساختمان‌های پیش‌ساخته و پانل‌های‌ساختمانی، دکل‌های مخابراتی و IT ، به شرکت‌کنندگان ارائه و معرفی شد.

پس از بازدید از خطوط تولید اسکانیا، کشنده‌های سبک و سنگین، خطوط تولید تریلر و تانکرهای سوخت، نشست تخصصی با مهندسان و مدیران ارشد خطوط تولید شرکت صورت پذیرفت.

در این نشست تخصصی، نیازهای فنی و مهندسی خطوط تولید توسط مهندسان شرکت به صورت مجزا تشریح و مورد تبادل نظر فنی و تخصصی قرار گرفت.

در پایان برنامه ضمن تاکید بر ارتباط و تداوم جلسات بین طرفین برای رفع نیازهای ارائه شده، مدیران شرکت ماموت آمادگی خود را برای حمایت از عملیاتی‌شدن ایده‌های مبتکرانه و تجاری در حوزه‌های یاد شده اعلام کردند.

لازم به ذکر است، این برنامه در راستای فراخوان ملی نیازها و خواسته‌های صنایع ماموت در قالب اولین رویداد ملی استارت‌آپ صنعتی ماموت که تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، صورت پذیرفت.