رویداد دیجیتال مارکتینگ
رویداد «دیجیتال مارکتینگ چه طور به کمک برگزارکنندههای رویداد میآید؟» توسط «ایوند» و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بینالمللی امیرکبیر (کهربا) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: اعضای انجمن های علمی، تشکل های دانشجویی، کانون های ادبی و فرهنگی و دیگر نهادهای دانشجویی فعال می توانند در این رویداد شرکت کنند.
ضرورت اطلاعرسانی و تبلیغات برای رویدادهای دانشجویی ، نقش برندسازی رویداد، دیجیتال مارکتینگ چه طور به کمک برگزارکنندههای رویداد میآید از موضوعات برگزاری این رویداد می باشد.
هدف از برگزاری این رویداد ارتباط نزدیک شرکت کنندگان ، شناسایی دغدغهها و مشکلات برگزارکنندگان رویداد، توسعهی فردی آنها و نیز کمک به برگزاری موثرتر و اثربخشتر رویدادهای دانشجویی این دانشگاه است.
برقراری ارتباط دوسویه، تعامل و شبکهسازی به شرکتکنندگان این رویداد کمک میکند تا بتوانند در رویدادهای آتی، با همکاری و همفکری از پتانسیلهای فردی یا گروهی استفاده کنند.
حمایت تبلیغاتی ایوند برای رویدادهای دانشجویی، به افرادی تعلق میگیرد که در این رویداد حضور داشته باشند.
علاقه مندان جهت ثبت نام در این رویداد که رایگان است به آدرس اینترنتی https://bit.ly/۲vIxxVA مراجعه نمایند.