عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

انتخابات دو عضو شورای کارمندان دانشگاه در ارکان شورای صنفی کارمندان دانشگاه های دولتی سراسر کشور

دبیر شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب دو عضو شورای کارمندان دانشگاه در ارکان شورای صنفی کارمندان دانشگاه های دولتی سراسر کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مهران باقلاچی با اعلام این خبر گفت: نادر بهشتی به عنوان عضو  شورای مرکزی و علی خدایاری به عنوان عضو هیات نظارت انتخاب شدند.
وی ادامه داد: چهارمین نشست اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه ­های دولتی سراسر کشور با حضور ۱۱۰ نفر از ۵۵ دانشگاه­ زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تصمیم‌ گیری و تصویب نهایی اساسنامه و انتخاب اعضای ارکان اصلی شورا در دانشگاه شیراز برگزار شد.
باقلاچی اضافه کرد: در این جلسه از دانشگاه­ های بزرگ ۳ الی ۵ نفر و از سایر دانشگاه­ ها یک الی ۲ نفر بر اساس معیارهای و شاخص‌ های مصوب در جلسه قبلی برای عضویت در مجمع عمومی دعوت به عمل ‌آمده بود و بر همین مبنا از دانشگاه محقق اردبیلی مهران باقلاچی دبیرشورا، نادر بهشتی نایب‌ دبیر شورا و علی خدایاری عضو شورا برای شرکت در این نشست معرفی شده بودند.
دبیر شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی افزود: انتخابات با پیش شرط داوطلبی حداکثر سه نفر از دانشگاه ­های موسس و میزبان، دو نفر از دانشگاه های بزرگ و یک نفر از سایر دانشگاه ها برای تشکیل هیات نظارت ۵ نفره و شورای مرکزی ۱۱ نفره انجام شد که با انتخاب همکاران در شورای مرکزی و هیات نظارت، گام موثری در معرفی توانمندی­ های دانشگاه محقق اردبیلی و بیان ارتباط سازنده­ مدیریت دانشگاه با کارکنان برداشته شد.
باقلاچی با اشاره به اهداف شورای صنفی کارمندان دانشگاه­ ها و موسسات آموزش عالی دولتی تصریح کرد: این نهاد صنفی فارغ از مسائل سیاسی بوده و صرفاً با هدف افزایش تعامل بین مدیران و بدنه کارمندی و تبادل مسائل و مشکلات فیمابین و ارائه راهکارهای عملی برای آن­ ها تشکیل شده است و هدایت مسیر تعامل و گفتگوها به سوی مجرایی واحد، با وحدت رویه و انسجام بیشتر از جمله اهداف اولیه این تشکیلات قلمداد شد.
وی اضافه کرد: برخورداری از تجربه های سازمانی برتر دانشگاهی، مرجعیت در طراحی و پیاده سازی شبکه های تعاملی بین دانشگاهی، بهره گیری هوشمندانه از فرصت های بی بدیل یادگیری مستمر، حرکت در مسیر مرزهای دانش ضمنی سازمانی و صلاحیت های حرفه ­ای و نیل به تراز برتر دانشگاهی کشور از مفاد مورد توافق برای چشم انداز این تشکیلات صنفی عنوان شده است.