عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور پیامی، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به کلیه مسئولین، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش وب دا، متن پیام دکتر سیامک واحدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی اُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ"

خداوند متعال را شاکریم که یکبار دیگر به ماه ضیافت الهی و ماه نزول قرآن دعوت شدیم و این فرصت را یافتیم تا چشم، قلب و دلمان با نسیم ملایم رحمت و برکت حضرت حق روشنی یابد.

رمضان شروعی بر خود شناسی و آشنایی با فلسفه وجود، هستی و آفرینش است، با رمضان به وادی مقدس الهی قدم می گذاریم و با نگرش در ثانیه ثانیه این ماه، می توانیم به ارزش های حیات پی برده و نسبت به آینده ای ایمن در سایه انوار پروردگار جهانیان امیدوار باشیم. ماه رمضان، ماه سجده عشق به درگاه آفریننده عشق، محبت و مهربانی و ماه اندیشیدن در ذات پاک الله متعال و قدرت اوست.

قدر و منزلت ماه مبارک رمضان را می توانیم به خوبی در این فرمایش رسول اکرم(صلى الله علیه و آله) دریابیم که فرمودند: "رمضان ماهى است که ابتدایش رحمت، میانه‏‌اش مغفرت و پایانش آزادى از آتش جهنم است."

خداوند با واجب کردن روزه ماه مبارک رمضان بر ما منت نهاد زیرا در این ماه گناهان بخشیده شده و درهای رحمت پروردگار همواره گشوده است.

اینجانب به نوبه خود حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و ماه عبادت های عاشقانه و بندگی خالصانه را به کلیه مسئولین، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، قبولی طاعات و عبادات، عاقبت به خیری، سلامتی و توفیقات روز افزون را برای همگان مسئلت دارم.