عمومی | دانشگاه علوم اسلامی رضوی

کسب هشت رتبه برتر در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاههای منطقه نهم کشور توسط دانشجویان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در شش رشته ورزشی مسابقات دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه نه کشور توانستند هشت رتبه برتر را به خود اختصاص دهند.
این گزارش حاکی است آقایان نظری و جمالی از دانشجویان دانشگاه در مسابقات انفرادی و دوبل تنیس این سلسله مسابقات توانستند رتبه اول را به خود اختصاص دهند. تیم تنیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با مربیگیری اسماعیل شفیعی از دانش آموختگان دانشگاه و مربیان این رشته ورزشی توانست این رتبه ارزشمند را به دست آورد.
بر اساس این گزارش رضا رجبی محمد منصوری و عبدالله باله مقدس نیز توانستند دو مدال طلا و دو مدال نقره رشته های کومیته و کاتا را در کاراته از آن خود نمایند که مربیگیری این رشته نیز تحت سرپرستی استاد علی اکبر رجبی بود.
رشته کشتی نیز دیگر رشته دارای رتبه برتر بود که بابک مرادی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی را بر جایگاه اول وزن هفتاد کیلو نشاند.
محمد خزاعی نیز دیگر مدال آور دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی بود که مدال طلای رشته تکواندو را بر گردن خود آویخت.
شایان ذکر است استاد محمدرضا شیبانی مربی رشته تکواندو دانشجوی برگزیده دانشگاه بود و مربیگیری رشته کشتی دیگر دانشجوی برتر دانشگاه بر عهده استاد  مهدی مطهری بود.