عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫رئیس دانشگاه صنعتی قم : با تجمیع خوابگاه های دانشجویی رضایتمندی دانشجویان حاصل می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به مناسبت هفته خوابگاه ها، هیات رئیسه دانشگاه صنعتی از خوابگاه مفید پسران بازدید کردند.
در این بازدید دانشجویان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی دکتر رضایی نور  رئیس دانشگاه صنعتی قم جهت  بهبود شرایط دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی به بیان برخی مطالبات صنفی و رفاهی خود پرداختند.
دکتر رضایی نور ضمن تشکر از همکاری دانشجویان با مسئولین دانشگاه، از تجمیع خوابگاه های دانشجویی در سال آینده خبر داد و افزود: با تجمیع خوابگاه های دانشجویی و مدیریت صحیح و کارآمد رضایتمندی دانشجویان را حاصل خواهیم کرد.
وی افزود: تاکنون کلیه مطالبات شورای صنفی دانشجویی بررسی، پاسخگویی و در خصوص آنها اقدامات مقتضی نیز صورت گرفته است. البته مطالباتی که احتیاج به زیرساخت های اساسی تر داشته است بی شک زمان برخواهد بود.
رئیس دانشگاه صنعتی قم در پاسخ به سوالات دانشجویان در خصوص بودجه فرهنگی دانشگاه گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه افزایش یافته است و تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی با برنامه های بهتر و برنامه ریزی های منسجم تر به فعالیت خود ادامه دهند.
استفاده دانشجویان ممتاز از برخی تسهیلات رایگان واحد انتشارات دانشگاه و هماهنگی دانشگاه جهت استفاده دانشجویان دانشگاه صنعتی قم  از سرویس های ایاب و ذهاب دانشگاه قم از دیگر مطالبات دانشجویان بوده است که مسئولین دانشگاه با آنها موافقت کردند.