عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران افتتاح شد

هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران افتتاح شد

هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه، با حضور رئیس و اعضای شورای دانشگاه، شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در محوطه نمایشگاهی مقابل آمفی تئاتر شهید بهرامی افتتاح شد.
دکتر ذاکری (رییس دانشگاه) و اعضای شورای دانشگاه، ضمن بازدید از غرفه های انجمن های علمی دانشکده ها، از نزدیک با نتایج پژوهش و دستاوردهای علمی دانشجویان دانشگاه آشنا شدند.
در این دوره از جشنواره حرکت دانشگاه، ۱۶ غرفه از ۱۴ دانشکده، آخرین دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویی را به نمایش گذاشته اند که پس از سه مرحله داوری توسط کمیته داوران (متشکل از دبیران انجمن های علمی)، مقام های برتر معرفی و در مراسم اختتامیه جشنواره،  تجلیل می شوند. به گفته دبیر انجمن های علمی دانشجویی، انتخاب برگزیدگان مطابق با دستورالعمل جشنواره ملی حرکت و با شرط کسب سقف امتیاز لازم انجام می شود و در نهایت، برگزیدگان تحت سه عنوان «برگزیده» (رتبه اول)، «شایسته تقدیر» (رتبه دوم) و «شایسته تشویق» (رتبه سوم) معرفی می شوند.
جشنواره حرکت، بزرگترین رویداد علمی دانشجویی سراسر کشور می‌باشد که هر ساله با شرکت جمع کثیری از انجمن ‌های علمی دانشگاه‌ های سراسر کشور برگزار می شود و برای انتخاب برترین انجمن‌های علمی دانشگاه در حوزه‌های گوناگون، هر ساله این جشنواره در مرحله دانشگاهی برگزار می‌گردد که در نهایت انجمن‌های برتر جواز حضور در جشنواره ملی حرکت را دریافت خواهند نمود .
گفتنی است مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران، ساعت ۱۴ روز سه شنبه هفدهم اردیبهشت در آمفی تئاتر شهید بهرامی برگزار می گردد .