عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

رئیس دانشگاه آزاد تبریز: دانشجویان با روحیه خودباوری منشا ایجاد تحولات علمی شوند


به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی ایده‌های نوین  دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، صبح امروز نخستین نشست استارت‌‌آپی با موضوع کارآفرینی و موفقیت‌های شغلی برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این نشست گفت: رویداد‌های استارت‌‌آپی و کارآفرینی با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی آموزش و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان برگزار می‌شود.
عزیز جوانپور تاکید کرد: دانشجویان باید به خودباوری برسند و با رسیدن به این روحیه، منشا ایجاد تحولات علمی شوند.
وی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را الگویی برای سایر دانشجویان معرفی و بیان کرد: فعالیت‌های شما در عرصه علم و پژوهش راهگشا و دشمن مایوس‌کن است، دشمنی که همواره در حال تضعیف روحیه‌ها و انگیزه‌هاست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با تشکر از برنامه‌های باشگاه پژوهشگران در تقویت بنیه علمی و مهارتی دانشجویان گفت: قدر این دوره‌های آموزشی را بدانید و به‌طور فعال در آن شرکت کنید که چه بسا این دوره‌‌ها منشا تحول در شما باشند.

نخستین نشست استارت‌آپی با موضوع کارآفرینی و موفقیت‌های شغلی با حضور اعضای باشگاه پژوهشگران در سالن پروین اعتصامی واحد تبریز برگزار و سیده‌فاطمه مقیمی کارآفرین برتر ملی و بین‌المللی به‌عنوان مهمان ویژه این نشست تجربیات علمی و عملی خود را با پژوهشگران به اشتراک گذاشت.