عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: سرمایه بسیج جامعه پزشکی پشتیبانی و حمایت مدیران دانشگاه است

دکتر مرادعلی فولادوند در نشست هم‌اندیشی مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان افزود: با توجه به تاریخ کوتاه‌مدت تاسیس کانون‌های بسیج جامعه پزشکی نمی‌توان در کوتاه‌مدت آن‌ها را ارزیابی کرده و انتظار نتایج ملموس را داشته باشیم بلکه اطمینان داریم در آینده شاهد فعالیت‌های گسترده‌تر از این کانون‌ها خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه باید جهت پیشرفت دلسوزانه سازمان گام برداریم تصریح کرد: کانون‌ها باید با برنامه‌های خود آشنایی داشته، آن‌ها را منسجم کرده و در چارچوب اهداف مورد انتظار خود فعالیت کنند که امید است در آینده شاهد فعالیت‌های آنان در زمینه‌های گسترده‌تری باشیم.
رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: همکاری در برپایی بیمارستان صحرایی و درمانگاه تخصصی، برگزاری برنامه‌های آموزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، ارائه خدمات توسط تیم جهادگران سلامت در استان و برگزاری مسابقات فرهنگی ازجمله فعالیت‌های کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر است.
جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۱۹ قشر در جامعه سپاه وجود دارد که تنها چهار قشر آن‌ها که فرهنگیان، پیشکسوتان، مداحان و ورزشکاران هستند غیرتخصصی بوده و تنها اقشاری که در جهت اعتلای بسیج به‌صورت تخصصی به آن‌ها مسئولیت داده می‌شود پزشکان و دانش‌آموزان هستند.
سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: طرح شهید رهنمون ویژه پزشکان بوده و طرح شهید بهنام محمدی نیز ویژه دانش آموزان است که دارای ۹ طرح بوده و انتظار داریم در آینده جایگاه خود را به دست آورد.
وی تصریح کرد: هنگامی‌که پزشکان برای درمان بیماران به مناطق محروم مراجعه می‌کنند اگر در کنار کار خود به آموزش‌های دینی و نماز جماعت نیز بپردازند از این‌رو که افرادی متخصص هستند فعالیت‌هایشان برای مردم بسیار اثرگذار است.
دومین نشست هم‌اندیشی سالانه مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به همت بسیج جامعه پزشکی و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، قائم‌مقام رییس دانشگاه در برنامه‌ریزی، رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، جانشین سپاه امام صادق(ع) و مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان در سالن ابن‌سینای دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ م.ف۱۰۲۴