عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: حضور بسیج جامعه پزشکی استان در سیل‌های اخیر کشور باعث ایجاد امید و نشاط در بین هم‌میهنان شد/ گزارش تصویری

دکتر سعید کشمیری در نشست هم‌اندیشی مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان افزود: ویژگی کار در این حوزه، داشتن آمادگی داوطلبانه‌ در بین کارکنان بوده تا در زمان وقوع حوادث پشتیبان دولت و سازمان‌های رسمی باشند.
وی تصریح کرد: درجاهایی که خلا قانونی وجود داشته و قوانین و بخشنامه‌ها اجازه ورود سازمان‌های دولتی را نمی‌دهند حضور بسیج جامعه پزشکی خلاهای موجود را پرکرده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: حضور بسیج جامعه پزشکی در برپایی بیمارستان‌های صحرایی و حوادثی مانند جنگ، سیل، زلزله، حوادث طبیعی و غیرطبیعی‌،توانسته است موجب ایجاد امید در بین مردم شود.
دکتر کشمیری بیان داشت: امروزه مردم به نشاط و امید احتیاج داشته و باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا نشاط و امید را به جامعه خصوصا در مناطق کمتر برخوردار تزریق کنیم.
وی افزود: عمده آسیب‌هایی که در حوادث به افراد وارد می‌شود آسیب‌های روحی و روانی بوده که قرارگیری در کنار آسیب دیدگان سیل‌های اخیر در کشور نشان از کمک‌های روانی بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به این افراد داشته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سازماندهی از ارکان مهم بسیج جامعه پزشکی بوده و ما شاهد حضور داوطلبانه اعضا در تمامی حوادث و بلایا بوده‌ایم.
دکتر کشمیری ضمن تقدیر از تلاش اعضای کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: مهم‌ترین سرمایه زندگی افراد وقت و زمان بوده که این اعضا از زندگی خود گذشته و روزهای متوالی را داوطلبانه و درجاهایی که فاقد رفاه و امکانات اولیه و به دور از خانواده بوده به ارائه خدمت پرداخته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های خالصانه آنان نشان از عشق و علاقه این افراد در خدمت به همنوع بوده و کاری که با عشق انجام شود انرژی‌بخش است و ما نیز تا جایی که در توان داریم قدردان آن‌ها بوده و از آنان حمایت می‌کنیم.
دومین نشست هم‌اندیشی سالانه مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به همت بسیج جامعه پزشکی و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، قائم‌مقام رییس دانشگاه در برنامه‌ریزی، رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، جانشین سپاه امام صادق(ع) و مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان در سالن ابن سینای دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ م.ف۱۰۲۴