عمومی | دانشگاه صنعتی سهند

مراسم بزرگداشت شهادت استاد مرتضی مطهری ، روز معلم و قدردانی از اساتید بازنشسته دانشگاه برگزار گردید + تصاویر

مراسم تجلیل از مقام استاد و بزرگداشت روز معلم و همچنین تقدیر از بازنشستگان با حضور هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه در ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۱۱ در محل سالن اجتماعات شهید رجایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز گردید. در شروع مراسم دکتر پورشاء معاون آموزشی ضمن خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن روز معلم و استاد از اساتید دانشگاه به عنوان ارکان اصلی مجموعه دانشگاهی یاد کردند.
دکتر مصطفی قره باغی ریاست دانشگاه ضمن عرض تبریک روز معلم و عرض خیر مقدم به جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز ، گزارش مبسوطی از عملکرد موفقیت های دانشگاه در تمامی حوزه ها در چند سال اخیر به حاضرین ارایه نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صنعتی سهند گفت: معلمان اگر وظیفه تعلیم و تربیت را به خوبی ایفا کنند، نه تنها سرنوشت افراد جامعه به سمت درست رهنمون می شود، بلکه نسلی ارزشمند برای آینده بهترِ جامعه تربیت می شود
امام جمعه تبریز افزود: انگیزه همه شقاوت ها و سعادت ها از همان مدرسه آغاز می شود، بر این اساس است که سعادت افراد جامعه به دست استادان و معلمان رقم می خورد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود دانشگاه صنعتی سهند را جزو دانشگاه های علمی برتر در کشور عنوان کرد و گفت: استادان این دانشگاه هم از نظر اخلاقی و هم از نظر علمی، نمونه بوده و در تولید علم و دانش و تحقیقات علمی و دانشگاهی پیشگام هستند .
در پایان مراسم ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکتر محمد حقیقی بعنوان استاد نمونه کشوری ، از زحمات  ۳۰ ساله اساتید و همکاران بازنشسته دانشگاهی و همچنین از اعضای هیات علمی دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.