عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

تقدیر از فعالیت های دانشگاه صنعتی اصفهان در دومین همایش بین‌المللی مدیریت سبز+گزارش تصویری

در این همایش که با هدف معرفی دستاوردها در عرصه مدیریت سبز دانشگاه ها در هشت محور و به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، از فعالیت های چشمگیر دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه مدیریت سبز تقدیر به عمل آمد.

تجربیات ملی و بین المللی، انرژی های تجدید پذیر، مدیریت آب و پساب، مدیریت مصرف انرژی، مدیریت پسماند، حمل و نقل سبز، فناوری اطلاعات و ارتباطات سبز و طراحی پردیس های دانشگاهی پایدار، محورهای دومین همایش بین‌المللی مدیریت سبز بودند تا متخصصین حوزه های مرتبط، دستاوردها، ابتکارات و چالش های پیش رو در این زمینه را مورد بررسی قرار دهند.

دانشگاه صنعتی اصفهان با توسعه فعالیت های مرتبط با مدیریت سبز سعی در مدیریت مصرف انرژی، مواد، حفظ محیط زیست و به‌کارگیری موثر و کارآمد تمامی منابع مادی و انسانی برای دستیابی به اهداف زیست محیطی دارد و با توجه به دستاوردهای مهم در این زمینه موفق به کسب عنوان برتر مدیریت سبز کشور شد.

استفاده از انرژی پاک و تجدید پذیر، بهینه سازی مصرف انرژی، کنترل سیستم های حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع، مدیریت پساب، و برگزاری دوره های آموزشی گوناگون، بخشی از فعالیت های زیست محیطی دانشگاه صنعتی اصفهان در مدیریت سبز عنوان شده است.

همچنین غرفه دانشگاه صنعتی اصفهان در دومین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز نیز به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی شد.

گزارش تصویری