عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه علم و فناوری مازندران، در این جشنواره که با حضور دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روسای دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور، رئیس و مدیران دانشگاه علم و فناوری مازندران و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران شهرستانی حضور داشتند، از برترین‌های روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور و همچنین از خبرنگاران برتر منطقه تجلیل به عمل آمد.
در این جشنواره در بخش اطلاع رسانی آقایان مهندس علیرضا مومنی لاریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و احمد گلچوب فیروزجایی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در بخش تبلیغات و انتشارات دکتر مصطفی حاجی آقایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و فناوری مازندران و در بخش ارتباطات نیز حسین یحیی‌زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش روابط عمومی الکترونیک نیز از مهندس مرتضی عبدالبقایی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان و دکتر محمدمهدی اسلامی مدیر روابط عمومی دانشگاه گلستان، در بخش مراسم و مناسبت‌ها، مهندس سیدکمال میرشمسی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و در بخش نظارت، برنامه‌ریزی و ارزیابی، مهندس سیدکمال میرشمسی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تجلیل به عمل آمد.
در بخش مستندسازی، مهندس مرتضی عبدالبقایی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان و مرتضی صابریان مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، در بخش توانمندسازی، دکتر محمدامین محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه گنبد کاووس، در بخش پژوهش و افکارسنجی، حسین یحیی زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران، در بخش ایده‌های نو، مهندس مرتضی عبدالبقایی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان و در بخش ویژه جشنواره نیز دکتر مصطفی حاجی‌آقائی مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و فناوری مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این آیین همچنین از خبرنگاران برتر منطقه تقدیر شد؛ در بخش خبر آقایان علی لکزا نوری و عمران اکبرنژاد، رتبه دوم و عاطفه سیاه بالایی و سیدعلی حسین زاده رتبه سوم، در بخش تیتر، مهدیه رزاقی، رتبه اول، رقیه توسلی رتبه دوم و سید احمد حسینی و طاهره بخشنده رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش مصاحبه، سیدحسین حسینی رتبه اول، کوثر جلالی، رتبه دوم و صفورا شعبان زاده و خانم فرخی رتبه سوم، در بخش عکس حمیدرضا گل محمدی رتبه سوم، در بخش گزارش سارا فرهمند راد رتبه اول، زینب دیوارگر رتبه دوم و خانم باباپور روشن و حمیدرضا علیپور رتبه سوم را به دست آورند.
همچنین از حسین احمدی نماینده صدا و سیما مازندران و جلال کشاورز پیشکسوت عرصه رسانه و خبر تقدیر ویژه به عمل آمد.
گفتنی است در این جشنواره، کارگاه آموزشی با موضوع «راهکارهای تعامل و ارتباط روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها»، توسط دکتر علیرضا عبداللهی نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
از نکات قابل توجه این جشنواره کاشت چند اصله نهال و بازدید از صنایع موجود در منطقه و همچنین بازدید از منطقه باستانی گوهر تپه بوده است.
ل.م ۵۴/ ع. ع ۵۷