عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

در جشن گرامیداشت پیشکسوتان عرصه خدمت، از بازنشستگان سال ۹۷ ستاد سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی تقدیر شد

در جشن گرامیداشت پیشکسوتان عرصه خدمت، از بازنشستگان سال ۹۷ ستاد سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی تقدیر شد


جشن گرامیداشت بازنشستگان فرهیخته سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با حضور دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان، دکتر رسول زارع معاون پژوهش و فناوری سازمان، دکتر کامبیز بازرگان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، دکتر مویدی معاون ترویج و آموزش ، دکترگلمحمدی مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری و جمعی از مدیران و همکاران ستاد سازمان در سالن بلوط موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور برگزار شد.
حجت الاسلام سعیدیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان، با اشاره به لزوم بهره مندی از این ایام مبارک، ۳۰ سال خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیقی گرانقدر برشمرد که لازم است بازنشستگان عزیز با در اختیار قراردادن تجربیات ارزشمند خود به نسل جوان ، چراغ راه آیندگان باشند و آن ها را در به انجام رساندن مشاغلی که سال ها در تخصص آن ها بوده است یاری برسانند. وی با اشاره به مضمون روایتی از امام علی (ع) بر لزوم بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان، هر یک از بازنشستگان را که عهده دار مسئولیتی در بدنه سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی بوده اند را در کسب موفقیت های بزرگ این سازمان صاحب اثر و شایسته تقدیر دانست. وی هم چنین با توصیه به برنامه ریزی برای دوران بازنشستگی ، بر لزوم بهره مندی شایسته از  فرصت عمر و تلاش برای انجام اموری که به نیکی از انسان برجای می ماند ، تاکید کرد و برای بازنشستگان عزیز آرزوی سلامتی ، توفیق و برکت نمود.
دکتر گلمحمدی مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری ضمن تجلیل از مقام بازنشستگان سازمان به اقدام های انجام شده از سوی سازمان به منظور خدمت به بازنشستگان اشاره کرد. وی  تامین اعتبارپرداخت مطالبات بازنشستگان، تسویه پاداش و معوقات بازنشستگان ۹۲ تا ۹۴ و کلیه بازنشستگان سال ۹۶  را مرهون پیگیری شخص رئیس سازمان ، معاونان و مدیران دفاتر بودجه و مالی دانست و از تلاش آنان تشکر و قدردانی کرد. وی هم چنین با اشاره به رویکرد این دفتر در به روز رسانی پرداخت پاداش مانده مرخصی ، ازتسویه کامل مطالبات بازنشستگان ۹۷ تا خرداد سال جاری خبر داد. مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری با اشاره به بخشنامه رئیس سازمان در خصوص بهره مندی بازنشستگان از مهمانسراهای سراسر کشور بر  ضرورت بهره مندی بازنشستگان از امکانات و خدمات رفاهی سازمان در سراسر کشور تاکید کرد. وی هم چنین با  اشاره به  عضویت بازنشستگان در تعاونی اعتبار،  توضیحاتی پیرامون نحوه دریافت تسهیلات بازنشستگان ارائه داد.
دکتر گلمحمدی دوران بازنشستگی را آغاز فصل جدیدی در زندگی دانست و با به کاربردن تعبیر پیشکسوت به جای کلمه بازنشسته این دوران را به مثابه تولدی دیگر برشمرد ابراز امیدواری کرد پیشکسوتان عرصه خدمت در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با بهره مندی از کوله باری تجربه به نحواحسن هم چنان برای کشور مصدر رشد و پیشرفت باشند.
سپس با حضور دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و معاونان سازمان از همکاران بازنشسته سازمان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

روابط عمومی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی