عمومی | دانشگاه تهران

سی و هشتمین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری کشور در دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پارک علم و فناوری ، سی و هشتمین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری کشور، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ با حضور دکتر باقری، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر کشمیری سرپرست دفتر سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و امور فناوری و روسای پارک‌های علم و فناوری کشور در دانشگاه تهران برگزار شد.
در این نشست که با هدف تعامل، هم‌فکری، هم‌افزایی و تبادل نظر روسای پارک‌های علم و فناوری با مسئولان وزارت علوم، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، دکتر کشمیری خبر از سطح‌بندی جدید پارک‌ها بر اساس تحقق شاخص‌های توسعه داد که در این سطح‌بندی جدید پارک‌ها در سه سطح تاسیس و شکل‌گیری، توسعه‌یافتگی میانی و توسعه‌یافته قرار خواهند گرفت.
در ادامه دکتر عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، گفت: «فضای علمی و فناورانه ایجاد شده در پارک‌های علم و فناوری عاملی مهم در کمک به مشکلات موجود بوده و با توجه به سال رونق تولید اهمیت بیشتری یافته است».
در ادامه این نشست، مدیر تجاری‌سازی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از آغاز دوره MBA (مدیریت اجرایی) در مراکز رشد، نوآوری و پارک‌های علم و فناوری با همکاری پارک علم و فناوری و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در تابستان سال ۹۸ خبر داد.
وی گفت: «آموزش کاربردی در زمینه‌های کارآفرینی، نوآوری و پارک‌های علم و فناوری مبتنی بر مراجع معتبر جهانی و تسهیم تجربیات پارک‌های علم و فناوری اهداف اصلی این دوره خواهد بود».
در این نشست انتخابات هیات مدیره انجمن پارک‌های علم و فناوری کشور با حضور روسای پارک‌های علم و فناوری نیز برگزار شد. انجمن روسای پارک‌ها، مراکز رشد، صنایع، صندوق‌های مالی نیز می‌توانند از اعضای آن باشند.
در پایان این انتخابات، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انتخاب شد.